Thursday, February 25, 2010

Kenangan Sedihku

Hari ini merupakan satu hari yang aku tak dapat lupakan. Hari ini jugalah hari perletakan jawatan aku. Nak dijadikan cerita... ditempat kerja aku nie memang setiap pagi ada morning breafing. Macam biasalah setiap hari kena bagi report kat supervisor... biasalah tu. Hari ini memang rakan sekerja aku dah tahu yang hari ini last kerja bagi diriku. Aku pun rasa macam tak best aja semenjak dua menjak nie. Rasa sayang nak tinggalkan kerja aku disini bukan saja2 aku nak resign di tempat kerja lamaku tapi aku nak cari pengalaman baru di tempat kerja yang aku mintak dulu. Berbalik pada cerita asal............... selepas selesai semua laporan diberikan, chip besar aku pun buat pengumuman tentang perletakan jawatan aku. Semua staff perlu beri ucapan kepada aku............seorang demi seorang. Setibanya giliran sahabatku yang duduk bersebelahanku untuk memberi ucapan, dia tiba2 menangis sambil memelukku.Aku ingatkan dia main2 tapi sungguh2 rupanya lepastu aku pun join sekakila tangkap nangis uwwwaaaaaaaaaaaaaa........... aku ingatkan kami aja yang tangkap nangis, bila aku tengok yang lain pun join gak...... tula sekeras-keras hati manusia mesti ada kelembutannya juga. Sampai aku pun tak boleh nak bagi ucapan. Sedih sungguh uuwwaaaaaaaaaaa.......... bila selesai semuanya aku pun keluar. Bila sampai aja dekat luar aku pun kata dekat member aku " yang abang mat p teriak tu buat apa abih saya pun teriak". Member2 lain pun pakat duk gelak pulak hhheee.........biasala semua member2 kamceng(rapat).
I Will Miss U All

No comments:

Post a Comment