Wednesday, June 2, 2010

Broadband Oh Broadband

Aku cukup bengang pasal broadband aku........ asal aja aku nak serve internet lembab aja jadinya, tu yang buat aku tension sangat tu. Mana tidaknya nak wat apa pun tak boleh... nak dijadikan cerita, aku langgan broadband celcom maklumlah masa tu ada promosi pakej gomen cuma perlu bayar Rm 50 aja. Aku pun sebat... yelaa depa kata coverage ok, kira line clearla..... Tula sebat punya sebat sekali aku dah kena da.. yelaa aku bayar tak pernah miss tapi line macam hampeh... sikit punya lembab. Jalur lebar konon... itu bukan jalur lebar tapi itu jalur biru cap kepala agung aja yang depa nak. Ikutkan hati nak aja aku terminate line nie tapi aku kena bayar beratus plak atas alasan kontrak tapi depa tak fikir pulak tentang perkhidmatan depa..... masalah dunia betulla.....

No comments:

Post a Comment